Vi kan ikke give dig den bedste oplevelse

Vi kan se, du bruger en browser af ældre dato. For at få den bedste oplevelse af oister.dk, skal vi bede dig opdatere din browser til en nyere version af Chrome, Internet Explorer, Sarafi eller Firefox.

Support udland

Manglende signal i udlandet

Tjek først, at du er tilmeldt udlandstelefoni på Mit OiSTER, vælg det ønskede abonnement og se under Indstilligner. Er du tilmeldt udlandstelefoni, og kan du stadig ikke fange netværk, skal du genstarte din mobil. Kan du fortsat ikke kan fange signal, skal du søge manuelt efter netværk, som vi (3) samarbejder med i udlandet. Se listen over operatører her.


Manglende data i udlandet

Tjek først, at du er tilmeldt udlandstelefoni med data på Mit OiSTER, vælg det ønskede abonnement og se under Services. Er du tilmeldt, skal du huske at have dataroaming slået til på din mobil, for at tillade at bruge data uden for Danmark. Kan du fortsat ikke bruge data, skal du søge efter netværk manuelt. Se listen over operatører, som vi (3) samarbejder med samt hvilken teknologi (3G/4G/5G) der er tilgængelig når du roamer her. Vælg et netværk hvor data (3G) også er inkluderet.

Kan du stadig ikke tilgå data, skal du nulstille netværksindstillingerne på din mobil. Se hvordan, du nulstiller en iPhone her – og se, hvordan du nulstiller en Android mobil her.