Vi kan ikke give dig den bedste oplevelse

Vi kan se, du bruger en browser af ældre dato. For at få den bedste oplevelse af oister.dk, skal vi bede dig opdatere din browser til en nyere version af Chrome, Internet Explorer, Sarafi eller Firefox.

Hemmeligt nummer

Udelad mine oplysninger

Vælg mellem følgende tre muligheder på Mit OiSTER her (vælg det ønskede abonnement og se under Services), afhængig af, hvilke oplysninger du ønsker skal vises offentligt, på 118.dk etc.:

  • Alt udeladt: Både nummer, navn og adresse vil være udeladt, og dermed vil alt være hemmeligt
  • Udeladt nummer: Navn og adresse vil fremgå på 118.dk
  • Udeladt adresse: Navn og nummer vil fremgå på 118.dk

Vises dit nummer ikke, når du ringer til andre, efter du har valgt ”Alt udeladt” eller ”Udeladt nummer”, ændrer du det blot i mobilens indstillinger. Se hvordan i mobilens manual.


Vis mine oplysninger

Ønsker du, at både dit navn, nummer og adresse skal fremgå på 118.dk, skal alle tre muligheder, dvs. ’Alt udeladt’, ’Udeladt nummer’ og ’Udeladt adresse’ være frameldt på Mit OiSTER, vælg det ønskede abonnement og se under Services

Har du Firmanummer tilknyttet dit mobilabonnement, vises dette som udgangspunkt på 118.dk – men ønsker du det fjernet, kan du kontakte vores Kundeservice


Mine ændringer er ikke registreret?

Der kan gå op til 14 dage, før 118.dk registrerer ændringer. Hvis dine valgte oplysninger er ændret på 118.dk, men ikke er registreret på andre oplysningstjenester som fx Krak og De Gule Sider, så kontakt de pågældende tjenester, og bed dem opdatere dine informationer.

Er dine ændringer ikke trådt i kraft på 118.dk efter 14 dage, skal du kontakte 118.dk. Det skyldes typisk, at oplysningerne er videresendt fra dit gamle teleselskab.