Dette website er ikke kompatibelt med den version af Internet Explorer du benytter.

Tyverispærring

Hvordan tyverispærrer jeg mit simkort?

Har du mistet eller fået stjålet dit simkort, skal du hurtigst muligt spærre det, så kortet ikke bliver misbrugt.

Tyverispær dit simkort gratis her eller ring til vores Kundeservice på 70 31 30 70 døgnet rundt og tryk ”1” for at benytte vores selvbetjening.
Kom hurtigt i gang med dit nummer igen ved at bestille et nyt simkort på Mit OiSTER her. Et nyt simkort koster 99 kr.

Du er ansvarlig for og hæfter for forbruget på dit abonnement, indtil dit simkort er spærret.
Mister du din mobil i udlandet, og kan du ikke se et øget forbrug på Mit OiSTER, kan der stadig være risiko for, at dit abonnement er blevet misbrugt. Som med andet udlandsforbrug, kan der gå nogle uger, før det registreres.
Vær opmærksom på, at opkrævning af dit abonnement fortsætter, selv om simkortet er tyverispærret.

Mangler du din adgangskode til Mit OiSTER, kan du bestille en ny her.


Bestilling og aktivering af nyt simkort

Bestil et nyt simkort her. Aktivér dit nye simkort på Mit OiSTER via servicemeddelelsen, der kommer frem, når du har modtaget simkortet. Når du aktiverer simkortet, fjernes tyverispærringen automatisk, så længe din OiSTER-konto er i plus.


Jeg har fundet min mobil igen, hvordan fjerner jeg tyverispærringen?

På Mit OiSTER kan du gratis fjerne tyverispærringen på dit simkort her.
Du kan også kontakte vores Kundeservice, der kan hjælpe med at fjerne tyverispærringen. Det koster 49 kr.


Hvem dækker eventuelt misbrug, hvis min mobil er blevet stjålet?

Du hæfter selv for forbrug, der er på abonnementet frem til det tidspunkt spærringen er foretaget. Du hæfter ud fra de bestemmelser, der findes i loven om betalingstjenester §61 og §62. Se evt. punkt 4.2 i vores vilkår her.