Dette website er ikke kompatibelt med den version af Internet Explorer du benytter.

Reparation

Information til reparation

Oplever du problemer med din mobil du har købt hos OiSTER, skal du følge vores guide inden du sender mobilen til reparation. Dette gøres for at sikre, at du ikke opkræves 250 kr., for et håndteringsgebyr, såfremt værkstedet ikke finder fejl på din mobil.

Vil du oprette en reparationssag, skal du sende en mail til kundeservice@oister.dk med følgende oplysninger:

- Dit fulde navn, adresse, mobilnummer og mailadresse
- Hvilken model din mobil er (fx iPhone 8 eller Samsung Galaxy S7)
- Mobilens IMEI-nummer. Få IMEI-nummeret frem på din mobil ved at taste *#06# (og evt. ring op) eller find det på købsbeviset.
- En detaljeret fejlbeskrivelse. En god fejlbeskrivelse, vil gøre det nemmere for værkstedet at finde og reparere fejlen, og du vil få din mobil retur hurtigere.
- Om du vil indsende din mobil med Post Nord, eller om du vil aflevere den i en af vores walk-in-shops. Se listen over walk-in-shops her.


Inden du sender din mobil til reparation

Hvis du har kontaktet os, og vi er blevet enige om, at din mobil skal til reparation, skal du gøre følgende:
• Lav en backup/sikkerhedskopi af dine vigtige data, fordi din mobil højst sandsynligt vil komme tilbage nulstillet
• Tag en kopi af dit købsbevis (kan findes på Mit OiSTER). Det skal vedlægges, når din mobil sendes til reparation.
• Tag dit simkort ud af mobilen, så du kan bruge det i en anden mobil, mens din mobil er til reparation.
• Print den pakkelabel, du modtager via mail fra vores Kundeservice.. Husk at læse og udfylde de vedhæftede dokumenter i mailen.
• Deaktivér tjenesten "Find min iPhone", inden du sender mobilen ind til værkstedet. Se hvordan her.


Indlevering på værksted

Vores værksted har walk-in-shops, som du kan benytte dig af. Du skal fortsat bruge dit købsbevis fra OiSTER.

Bemærk: Det er meget vigtigt, at du kontakter Kundeservice, INDEN du henvender dig i en walk-in-shop, da OiSTER skal registrere reparationen og sende dig nødvendige papirer, som du skal bruge i shoppen.


Rettigheder angående reparation af mobil

Her kan du få svar på diverse spørgsmål og få mere viden om dine rettigheder ved reparation af din mobil:
Klik her for at se Forbrugerstyrelsens svar og råd omkring reparationer af mobiler