Vi kan ikke give dig den bedste oplevelse

Vi kan se, du bruger en browser af ældre dato. For at få den bedste oplevelse af oister.dk, skal vi bede dig opdatere din browser til en nyere version af Chrome, Internet Explorer, Sarafi eller Firefox.

Reparation

Information til reparation

Oplever du problemer med din mobil du har købt hos OiSTER, skal du følge vores guide inden du sender mobilen til reparation. Dette gøres for at sikre, at du ikke opkræves 250 kr., for et håndteringsgebyr, såfremt værkstedet ikke finder fejl på din mobil.

Vil du oprette en reparationssag, kan du vælge én af følgende tre muligheder: 

  • Aflever din mobil direkte hos vores værksted, Care1 - se listen over walk-in-shops her
  • Opret reparationssagen på Care1's hjemmeside her og send din mobil til værkstedet
  • Send en mail til vores Kundeservice på kundeservice@oister.dk 

Uanset hvilken mulighed du vælger, skal du have følgende oplysninger klar: 

  • Dit fulde navn, adresse, mobilnummer og mailadresse
  • Dit købsbevis på mobilen
  • Mobilens IMEI-nummer. Få IMEI-nummeret frem på din mobil ved at taste *#06# (og evt. ring op) eller find det på købsbeviset.
  • En detaljeret fejlbeskrivelse. En god fejlbeskrivelse, vil gøre det nemmere for værkstedet at finde og reparere fejlen, og du vil få din mobil retur hurtigere

Inden du sender din mobil til reparation

Inden du sender din mobil til reparation, skal du gøre følgende: 

  • Lav en backup/sikkerhedskopi af dine vigtige data, fordi din mobil højst sandsynligt vil komme tilbage nulstillet
  • Tag en kopi af dit købsbevis (kan findes på Mit OiSTER). Det skal vedlægges, når din mobil sendes til reparation
  • Tag dit simkort ud af mobilen, så du kan bruge det i en anden mobil, mens din mobil er til reparation
  • Print den pakkelabel, du modtager via mail fra vores Kundeservice, hvis du har valgt at oprette sagen gennem os
  • Deaktivér tjenesten "Find min iPhone", inden du sender mobilen ind til værkstedet. Se hvordan her

Indlevering på værksted

Vores værksted har walk-in-shops, som du kan benytte dig af. Du skal fortsat bruge dit købsbevis fra OiSTER.

 

Rettigheder angående reparation af mobil

Her kan du få svar på diverse spørgsmål og få mere viden om dine rettigheder ved reparation af din mobil:
Klik her for at se Forbrugerstyrelsens svar og råd omkring reparationer af mobiler