OiSTER
OiSTER blev i 2008 etableret som et lavprisselskab med fokus på mobilt bredbånd og mobiltelefoni. Grundlaget for OiSTER har altid været, at det skal være nemt og billigt at være OiSTER-kunde. Det forsøger vi konstant at leve op til. Vi er derfor stolte af vores slogan ’Bedst til prisen’. OiSTER er ejet af Hi3G Danmark Aps.
Dit online mobilselskab
OiSTER er et 100% online teleselskab, og det betyder, at vi ikke har nogen fysiske butikker. Du handler derfor udelukkende på vores hjemmeside, OiSTER.dk. Hjemmesiden er godkendt af E-handelsfonden til at benytte e-mærket, der er din garanti for at kunne handle sikkert og trygt hos os på OiSTER.dk. Læs mere om e-mærket.
Medlem af FDIH
OiSTER er medlem af FDIH (Foreningen for Dansk Internet Handel), som er en dansk erhvervsorganisation for e-handel. Det betyder, at vi altid holder os up-to-date med nyeste viden om internethandel og regler. Læs mere om FDIH på deres hjemmeside
Derfor skal du vælge OiSTER
- Du får 3's stærke landsdækkende 3G-, 4G- og 5G-netværk
- Billige mobil- og mobile bredbåndsabonnementer
- En serviceminded Kundeservice, der hjælper dig med dine spørgsmål
- Adgang til Mit OiSTER - en let og overskuelig online selvbetjeningsside
- Sikker online betaling, som du altid kan følge med i via Mit OiSTER
OiSTER og klimaet
OiSTER er datterselskab af 3, og vi læner os derfor op ad 3’s klimaindsats. Nedenfor kan du læse mere om, hvordan vi arbejder med klimabevidsthed, og hvilke skridt vi tager på vejen mod klimaneutralitet.
På vej mod klimaneutralitet
Ligesom resten af 3 støtter vi, via vores ejere, op om teleindustriens globale brancheorganisation, GSMAs, arbejde med at etablere en plan for at gøre teleindustrien klimaneutral i 2050. Dette arbejde stemmer overens med de klimamål, som Europa Kommissionen præsenterede i december 2019 i form af den såkaldte ’Green Deal Package’, hvormed EU vil arbejde henimod klimaneutralitet i 2050.
Dag-til-dag klimafokus
3 og OiSTER arbejder fra samme hovedkvarter, og derfor vil klimatiltag på hovedkontoret naturligvis have indflydelse på tværs af organisationen. Vi er fuldt ud opmærksomme på de udfordringer, der er forbundet med klimaforandringer, og vi implementerer løbende ændringer, der underbygger vores rejse mod en mere klimavenlig organisation.
Vi benytter bæredygtige kuverter samt brev- og printerpapir, og vi har løbende målinger på vores papirforbrug. Herudover har vi fået opsat LED spots i alle lokaler og kontorer, som automatisk slukker enten vha. timer eller sensor. Vi gør en aktiv indsats imod madspild i vores kantine, og alle, der har ærinder uden for huset, har mulighed for at låne en elbil eller en elcykel til formålet.
Klimapåvirkning
Som teleselskab er vi naturligvis opmærksomme på, at vores primære påvirkning af klimaet finder sted via den elektricitet, der bruges i vores netværk. Derfor fokuserer vi løbende på at udskifte netværksudstyret til mere energieffektive modeller. Derudover justerer vi netværkskapaciteten eller slukker helt for master på tidspunkter, hvor der er mindre trafik i netværket.
Fremtidens indsats
Hen mod slutningen af 2019 nedsatte 3 Danmark en officiel klimaindsatsgruppe, som har til ansvar at kortlægge vores klimapåvirkning og derved kunne definere hvilke relevante skridt, vi som virksomhed bør tage på vores rejse mod klimaneutralitet.