Dette website er ikke kompatibelt med den version af Internet Explorer du benytter.

Simkort

Hvor finder jeg min PIN- og PUK-kode?

Find din PIN-kode og PUK-kode på Mit OiSTER her. Du kan også finde koderne bag skrabefeltet på kortet, du fik dit simkort i.

Taster du din PIN-kode forkert mere end tre gange, skal du indtaste din PUK-kode. Den kan du altid finde på Mit OiSTER. Taster du din PUK-kode forkert 10 gange, spærres simkortet, og du skal derfor bestille et nyt.


Skift PIN-kode

Du ændrer selv din PIN-kode i din mobils indstillinger. Gør du det, vil det være den PIN-kode, der er gældende, og derfor ikke den PIN-kode, du ser på Mit OiSTER. PIN-koden kan ikke ændres via Kundeservice eller på Mit OiSTER.


Bestilling og aktivering af nyt simkort

Bestil et nyt simkort her. Aktiver dit nye simkort på Mit OiSTER, når du har modtaget det. Når du aktiverer simkortet, bliver dit gamle simkort automatisk deaktiveret.
Er dit simkort tyverispærret, læs mere her.


Ekstra simkort

OiSTER tilbyder på nuværende tidspunkt ikke et ekstra simkort til datadeling. Til gengæld har vi meget skarpe priser på mobilt bredbånd. Se vores abonnementer her.