Opsig abonnement
Du opsiger dit abonnement på Mit OiSTER her. Når vi har modtaget din opsigelse, sender vi dig en bekræftelse på mail.
Du kan bruge dit abonnement resten af måneden, når du opsiger. Dvs. uanset om du opsiger d. 5. maj eller d. 25. maj, opsiges abonnementet d. 31. maj, og du bliver ikke opkrævet abonnement for juni.
Ønsker du at annullere opsigelsen, kan du gøre det her tidligst én time efter, du har lagt opsigelsen på Mit OiSTER.
Er du sikker på, at du vil opsige dit abonnement? Måske har OiSTER et andet abonnement, der passer dig bedre - det er helt gratis at skifte dit abonnement. Se abonnementerne du kan skifte til her - skift abonnement.
Når du flytter til et andet selskab
Du skal ikke selv opsige dit abonnement hos os, hvis du flytter dit nummer til et andet selskab. Det gør det nye selskab for dig. Tilmeld dig hos et andet teleselskab og bed dem om at lave en nummerflytning.
Datoen for nummerflytningen, og dermed opsigelsen hos OiSTER, er automatisk den sidste dag i måneden, medmindre det nye selskab specifikt har valgt en anden dato. Vælger du at få flyttet nummeret hurtigst muligt, vil du ikke få refunderet abonnementsbetalingen for indeværende måned.
Bemærk, at du selv skal opsige dit internetabonnement hos os, hvis du flytter til et andet selskab.
Afdragsordning
Har du en afdragsordning hos OiSTER, fortsætter den til afdragsordningens udløb, selvom dit nummer bliver flyttet i mellemtiden.
Binding
Er du i binding, er datoen for opsigelsen ved udløb af bindingen. Dvs. har du binding til juni og opsiger abonnementet i marts, er abonnementet aktivt til den dato i juni, der ligger 6 måneder efter din binding startede. Opsiger du abonnementet efter bindingsperiodens ophør, vil det opsiges til udgangen af måneden.
Sæt dit abonnement på pause
Sæt dit abonnement på pause i op til 6 måneder for 29 kr. på Mit OiSTER her. I pauseperioden betaler du ikke for abonnementet, og der er spærret for både ind- og udgående trafik. Pauseperioden træder i kraft d. 1. i næste måned.
Efter de 6 måneder genaktiverer vi det abonnement, du havde inden pausen, og du betaler igen for dit abonnement. Vi sender dig en mail 14 dage inden, dit abonnement bliver aktiveret igen.
Ophæv pause
Får du behov for at ophæve pausen, inden de 6 måneder er gået, kan du aktivere dit abonnement på Mit OiSTER her. Når dit abonnement er aktivt, betaler du igen for det. Bemærk, at din næste abonnementsbetaling derfor vil være for de dage abonnementet har været aktivt, samt næstkommende måned. Vi sender dig løbende information på mail i pauseperioden.
Forlæng pause
Pauseperioden kan ikke forlænges. Du kan dog sætte abonnementet på pause igen, når den første pauseperiode er ophørt. Det betyder, at abonnementet er aktivt minimum en måned, før det kan sættes på pause igen.