Foretag en overdragelse
Du kan gratis overdrage dit abonnement til en anden person eller et firma på Mit OiSTER. Både du og den nye ejer af abonnementet skal godkende overdragelsen. Afgiver er den, der overdrager sit abonnement. Modtager er den, abonnementet overdrages til. Modtager godkender overdragelsen via mailen. Når det er gjort, er overdragelsen gennemført. Modtager har 48 timer til at gennemføre og godkende overdragelsen. Sker det ikke, annulleres overdragelsen automatisk.
Vigtigt at vide
- Modtager af abonnementet skal opfylde OiSTERs kreditpolitik.
- Modtager skal være fyldt 18 år og have fast bopæl i Danmark.
- Modtager kan ikke benytte samme mailadresse som afgiver, så modtager skal bruge en ny mailadresse.
- OiSTER forbeholder sig ret til at lave et kredittjek af modtager.
- Har du et abonnement med binding, kan dette ikke overdrages, før bindingen er • Modtager vil både overtage telefonnummer, Simkort, abonnement. Der bliver ikke sendt et nyt Simkort.
- Har du et abonnement med eSIM, overdrager du abonnementet på samme måde som ovenfor, men den nye ejer skal selv bestille eSIM. Det kan gøres på Mit OiSTER, så snart overdragelsen er sket.
- Alle betalingskort/MobilePay vil blive afmeldt, og den nye ejer skal derfor tilmelde sit eget betalingskort eller MobilePay til automatisk betaling på Mit OiSTER.
Har du mistet en pårørende?
Hvis du har mistet en, der stod dig nær, kan du overføre vedkommendes abonnement til dit eget navn ved at udfylde denne formular. Hvis der er flere abonnementer tilknyttet OiSTER-profilen, kan du angive alle numrene i formularen.
Overdragelsen behandles inden for 5 hverdage. Når den er gennemført, sender vi en bekræftelse til den mailadresse, du har angivet som modtager.
Er det ønskede abonnement i binding, kan du kontakte vores kundeservice, som kan hjælpe med at fjerne bindingen, så overdragelsen kan gennemføres.
Ønsker du i stedet at opsige abonnementet på vegne af den afdøde, kan du skrive til os på kundeservice@oister.dk eller ringe til os på +45 70 31 30 70.