Pr. 1. marts 2023 foretages der nogle prisændringer hos OiSTER. Den seneste tids stigende omkostninger har gjort det dyrere at drive forretning, og vi bliver derfor nødt til at justere prisen på vores mobilabonnementer.
Se nedenstående spørgsmål og svar for yderligere information.
Kan jeg skifte mit abonnement til et andet?
Ja, du kan som altid skifte abonnement gratis på Mit OiSTER. Det kan du gøre én gang om måneden. De abonnementer, som er tilgængelige på Mit OiSTER pr. 18. januar 2023 er ikke omfattet af nuværende prisændring. Se mere om at skifte abonnement her.
Kan jeg fortryde mit abonnementsskift?
Ja, du kan annullere abonnementsskift som normalt via Mit OiSTER eller Kundeservice.
Jeg er ved at flytte mit nummer over til jer. Hvad betyder ændringen for mig?
Mit abonnement hos jer er ikke aktivt endnu. Hvad betyder ændringen for mig?
Hvordan kan jeg opsige mit abonnement?
Du kan opsige på Mit OiSTER, kontakte Kundeservice eller bede om nummerflytning hos et andet teleselskab. Vær opmærksom på, at hvis du selv opsiger dit abonnement i løbet af januar på Mit OiSTER, så vil dit abonnement blive opsagt pr. 31. januar. Opsiger du i løbet af februar, vil dit abonnement blive opsagt pr. 28. februar.
Kan jeg flytte mit nummer til et andet teleselskab på grund af prisændringerne?
Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores Kundeservice – se kontaktinformationer her.