Vi kan ikke give dig den bedste oplevelse

Vi kan se, du bruger en browser af ældre dato. For at få den bedste oplevelse af oister.dk, skal vi bede dig opdatere din browser til en nyere version af Chrome, Internet Explorer, Sarafi eller Firefox.

Information om prisændringer

Pr. 1. marts 2024 foretages der nogle prisændringer hos OiSTER. Generelt stigende omkostninger har gjort det dyrere at drive forretning, og vi bliver derfor nødt til at justere prisen på vores mobilabonnementer.

Se nedenstående spørgsmål og svar for yderligere information.

Kan jeg skifte mit abonnement til et andet?

Ja, du kan som altid skifte abonnement gratis på Mit OiSTER. Det kan du gøre én gang om måneden. Se mere om at skifte abonnement her.

Jeg har rabat på mit abonnement. Fortsætter den?

Ja. Hvis du har en rabat, vil den rabat følge med over på den nye abonnementspris.

Jeg er i gang med at skifte til et abonnement, der ændrer pris. Hvad betyder det for mig?

Hvis dit nye abonnement er aktivt fra februar måned, så gælder den nuværende pris i februar måned. Fra 1. marts ændres prisen til den nye pris.

Kan jeg fortryde mit abonnementsskift?

Ja, du kan annullere abonnementsskift som normalt via Mit OiSTER eller Kundeservice.

Jeg er ved at flytte mit nummer over til jer. Hvad betyder ændringen for mig?

Hvis dit abonnement aktiveres hos os før den 1. marts, vil det være den nuværende pris, der gælder i perioden frem til 29. februar. Fra den 1. marts vil prisændringen træde i kraft, og prisen på dit abonnement vil derfor blive justeret.

Mit abonnement hos jer er ikke aktivt endnu. Hvad betyder ændringen for mig?

Hvis dit abonnement aktiveres hos os før den 1. marts, vil det være den nuværende pris, der gælder i perioden frem til 29. februar. Fra den 1. marts vil prisændringen træde i kraft, og prisen på dit abonnement vil derfor blive justeret.

Mit abonnement er sat på pause. Hvad betyder ændringen for mig?

Når pausen ophører, vil den nye pris gælde for abonnementet.

Kan jeg opsige mit abonnement som følge af disse ændringer?

Ja. Abonnementet kan opsiges som normalt. Vi skal dog have din opsigelse enten skriftligt eller mundtligt senest den 29. februar 2024, hvis du vil sige dit abonnement op, inden prisændringerne træder i kraft. 

Hvordan kan jeg opsige mit abonnement?

Du kan opsige på Mit OiSTERkontakte Kundeservice eller bede om nummerflytning hos et andet teleselskab. Vær opmærksom på, at hvis du selv opsiger dit abonnement i løbet af januar på Mit OiSTER, så vil dit abonnement blive opsagt pr. 31. januar. Opsiger du i løbet af februar, vil dit abonnement blive opsagt pr. 29. februar.

Kan jeg flytte mit nummer til et andet teleselskab på grund af prisændringerne?

Ja, hvis du ønsker at nummeret flyttes til et andet teleselskab, vil det ske på almindelige opsigelsesvilkår (opsigelse til udgangen af indeværende måned). Ønsker du at flytte nummeret inden prisen ændres, skal nummeret derfor senest være flyttet den 29. februar 2024.

Hvad sker der med min afdragsordning på telefon eller udstyr, hvis jeg opsiger?

Betaler du et afdrag på køb af mobil, tilbehør eller andet udstyr, vil dette fortsætte uændret. Prisændringerne omfatter kun abonnementer.

Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores Kundeservice – se kontaktinformationer her.