Vi kan ikke give dig den bedste oplevelse

Vi kan se, du bruger en browser af ældre dato. For at få den bedste oplevelse af oister.dk, skal vi bede dig opdatere din browser til en nyere version af Chrome, Internet Explorer, Sarafi eller Firefox.

Information om prisændringer

Prisændringer

Pr. 1. juni 2022 foretages der nogle prisændringer hos OiSTER. Dette sker på baggrund af den sidste tids prisstigninger på bl.a. elektricitet og brændstof. Det har betydet, at det er blevet dyrere at drive forretning, og vi bliver derfor nødt til at justere prisen på vores mobilabonnementer.

Vi lister her svarene på de spørgsmål I kunne tænkes at sidde inde med, i forbindelse med varslingen I har modtaget. 

Hvad sker der hvis jeg har en aktiv nummerflytning eller et endnu ikke aktiveret abonnement?

Hvis dit abonnement aktiveres før d. 1. juni vil det være den nuværende pris der gælder, men vil stige pr. 1. juni.

Betyder disse ændringer, at jeg kan opsige mit abonnement?

Ja. Abonnementet kan opsiges som normalt. Vi skal dog have din opsigelse enten skriftligt eller mundtligt senest den 31. maj 2022, hvis du vil opsiges inden prisstigningen træder i kraft. 

Hvordan kan jeg opsige mit abonnement?

Du kan opsige på Mit OiSTER, kontakte Kundeservice eller bede om nummerflytning hos et andet teleselskab, så du kan beholde dit nummer. Vær opmærksom på, hvis du selv opsiger dit abonnement i april på Mit OiSTER, vil dit abonnement blive opsagt pr. 30. april og opsiger du i maj, vil dit abonnement blive opsagt pr. 31. maj.

Hvis jeg ønsker at flytte nummeret over til en et andet teleselskab på grund af prisændringen, kan jeg så det?

Ja, hvis du ønsker at nummeret flyttes til et andet teleselskab, vil det ske på almindelige opsigelsesvilkår (opsigelse til udgangen af indeværende måned). Ønsker du at flytte nummeret inden prisen ændres, skal nummeret senest være flyttet d. 31. maj 2022.

Hvis jeg har et abonnementsskift til et abonnement der stiger, hvad sker der så?

Har du foretaget et abonnementsskift der gælder pr. 1. maj, vil den nuværende pris gælde i maj og så vil prisen stige pr. 1. juni til den nye pris.

Kan jeg fortryde mit abonnementsskift?

Ja, du kan annullere abonnementsskift som normalt via Mit OiSTER eller Kundeservice.

Hvis sker der med min rabat, hvis jeg har en?

Hvis du har en rabat, vil den rabat følge med over på den nye abonnementspris.

Hvad sker der, hvis dét abonnement jeg har, stiger, men i øjeblikket er sat på pause?

Når pausen ophører, vil den nye pris gælde for abonnementet.

Hvad sker der med min afdragsordning på telefon eller udstyr hvis jeg opsiger?

Betaler du et afdrag på køb af mobil, tilbehør eller andet udstyr, vil dette fortsætte uændret. Prisstigningen omfatter kun abonnementer.


Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores Kundeservice – se kontaktinformationer her.