
Spørgsmål?
... eller brug for hjælp, så kan du finde diverse
kontaktinformationer herunder.
Hjælp
Har du spørgsmål til din betaling, nummerflytning, abonnementsskift eller lignende, kan du finde svar på mange spørgsmål i vores FAQ.
Mit OiSTER
Husk at du altid kan logge på Mit OiSTER for at skifte abonnement, se dine betalinger, bestille ekstra simkort, tjekke dit forbrug, aktivere simkort og meget mere.
Åbningstider
Hos OiSTER gør vi vores bedste for at give dig svar på dine spørgsmål om mobiltelefoni og mobilt bredbånd. Vi sidder klar til at hjælpe dig på telefonen.
Kontakt os

Privatkunde?
Er du privatkunde, kan du kontakte os på: 70 31 30 70 eller pr. mail: kundeservice@oister.dk
For at vi hurtigst muligt kan hjælpe dig, bedes du tilføje dit telefonnummer i mailen.

Åbningstider
Vi holder lukket i weekenden, helligdage, Grundlovsdag samt 31. december.
Mandag kl. 9.30-17.00
Tirsdag kl. 9.00-17.00
Onsdag kl. 9.00-17.00
Torsdag kl. 9.00-16.30
Fredag kl. 9.00-15.30

Erhvervskunde?
Er du erhvervskunde, kan du kontakte os på:
60 55 55 55

Tyverispærring?
Skal du tyverispærre dit simkort kan du gøre det på to måder. Du kan spærre det på Mit OiSTER, eller du kan ringe til vores Kundeservice på 70 31 30 70 døgnet rundt, og trykke ”1” for at benytte vores selvbetjening.
Adresse
OiSTER (Hi3G Denmark ApS)
Scandiagade 8
2450 København SV
CVR nr.: 26123445
Markedsføring
Har du forslag til kampagner eller samarbejde, kan du kontakte email: marketing@oister.dk. Vi yder ikke kundeservice på mailadressen.
Presse
Pressehenvendelser o.lign. bedes rettes til email: presse@oister.dk. Vi yder ikke kundeservice på mailadressen.