Dette website er ikke kompatibelt med den version af Internet Explorer du benytter.

Reparation

Oplysninger ved reparation

Oplever du problemer med din enhed, skal du følge vores guide inden evt. indsendelse til reparation. Dette for at sikre, at du ikke opkræves 295 kr., for et håndteringsgebyr, såfremt værkstedet ikke finder fejl på din enhed.

Vil du oprette en reparationssag, skal du sende en mail til kundeservice@oister.dk med følgende oplysninger:

- Dit fulde navn, adresse, mobilnummer og mailadresse.
- Hvilken model din enhed er.
- Enhedens IMEI-nummer - det kan findes direkte på enheden eller på købsbeviset.
- En detaljeret fejlbeskrivelse. En god fejlbeskrivelse vil gøre det nemmere for værkstedet at finde og reparere fejlen, og du vil få din enhed retur hurtigere.
- Om du vil indsende din enhed med Post Nord, eller om du vil aflevere den i én af vores walk-in-shops. Se listen over walk-in-shops her.


Inden afsendelse af enhed

Har du kontaktet os, og er vi blevet enige om, at din enhed skal til reparation, gør følgende:
- Tag en kopi af dit købsbevis (kan findes på Mit OiSTER hvis enheden er købt hos os). Vedlæg kopien, når din enhed sendes til reparation.
- Tag dit simkort ud af enheden, så du evt. kan bruge det i en anden enhed, mens din enhed er til reparation.
- Print den pakkelabel ud, du modtager via mail fra vores Kundeservice, hvis du har valgt at sende enheden ind. Husk at læse og udfylde de vedhæftede dokumenter i mailen.


Indlevering på værksted

Vores værksted har walk-in-shops, som du kan benytte dig af. Du skal fortsat bruge dit købsbevis fra OiSTER.

Bemærk: Det er meget vigtigt at du kontakter Kundeservice, INDEN du henvender dig i en walk-in-shop, da det er nødvendigt, at OiSTER registrerer og sender dig nødvendige papirer, som du skal bruge i shoppen.