Vi kan ikke give dig den bedste oplevelse

Vi kan se, du bruger en browser af ældre dato. For at få den bedste oplevelse af oister.dk, skal vi bede dig opdatere din browser til en nyere version af Chrome, Internet Explorer, Sarafi eller Firefox.

Reparation

Oplysninger ved reparation

Oplever du problemer med din enhed, skal du følge vores guide inden evt. indsendelse til reparation. Dette for at sikre, at du ikke opkræves 250 kr., for et håndteringsgebyr, såfremt værkstedet ikke finder fejl på din enhed.

Vil du oprette en reparationssag, kan du vælge én af følgende tre valgmuligheder:

  • Aflever din enhed direkte hos vores værksted, Care1 - se listen over walk-in-shops her
  • Opret reparationssagen på Care1's hjemmeside her og send din mobil til værkstedet
  • Send en mail til vores Kundeservice på kundeservice@oister.dk 

Uanset hvilken mulighed du vælger, skal du have følgende oplysninger klar: 

  • Dit fulde navn, adresse, mobilnummer og mailadresse
  • Dit købsbevis på enheden
  • Enhedens IMEI-nummer - det kan findes direkte på enheden eller på købsbeviset
  • En detaljeret fejlbeskrivelse. En god fejlbeskrivelse, vil gøre det nemmere for værkstedet at finde og reparere fejlen, og du vil få din enhed retur hurtigere

Inden afsendelse af enhed

Inden du sender din mobil til reparation, skal du gøre følgende: 

  • Tag en kopi af dit købsbevis (kan findes på Mit OiSTER hvis enheden er købt hos os). Vedlæg kopien, når din enhed sendes til reparation
  • Tag dit simkort ud af enheden, så du evt. kan bruge det i en anden enhed, mens din enhed er til reparation
  • Print den pakkelabel ud, du modtager via mail fra vores Kundeservice, hvis du har valgt at oprette sagen gennem os 


Indlevering på værksted

Vores værksted har walk-in-shops, som du kan benytte dig af. Du skal fortsat bruge dit købsbevis fra OiSTER.